Wednesday, November 25, 2009

Kadang-kadang ada sesetengah daripada kita hanya lihat dalam hitam dan biru sahaja


Aku berjaga
Aku tak tido

Aku penat
Aku pokai


tapi apa yang dapat

Marah
Kecewa

Sakit Hati

Putus Asa

Geram

kadang-kadang terpikir nak bakar je baju

sabar? dah banyak tahun bersabar
sabar lagi?
orang duk kutuk aku sabar je
lantak la nak kata apa

perasaan aku, hati aku, mulut aku, amarah aku
Selama nie pekakkan telinga je

adui la inter. kenapa la seksa macam nie. Susah sangat ke?
Hmm.Biarlah..terus setia menyokong.

Biar mati semua pemain dengan jurulatih,
Biar runtuh stadium di Itali ,
Biar bankrap kewangan,
Biar kena denda jutaan ringgit,
Biar terkeluar liga,
Walau apa-apa pun
Aku tetap setia sokong
Mungkin ini la yang dimaksudkan Forza Inter (Inter Forever).

6 comments:

  1. bola bola bola
    dh kalah tu kalah la =p
    eii
    g tolong jemur sua baju tu malas
    haish
    (sesi beleber yg bes)

    ReplyDelete
  2. hihihi..bravo izah..belebes lagi..
    semoga bersabar dgn kekalahan..

    ReplyDelete
  3. tiha - kalah la.tapi takpe2, moved on.hahaha

    ReplyDelete
  4. izzah - ye lah (sambil menunduk kepala angkat bakul baju dan suar)..hahahah.belebes terus tue.

    ReplyDelete
  5. farah - sokong izzah deh.jage laa.nak belebes jugak nanti.huhuhu

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share