Friday, March 19, 2010

Di Rumah

Betul itu.Tidak salah lagi.Aku berada di rumah pagi Jumaat yang mulia dan akan pulang kembali ke Serdang ahad nie.Sungguh seronok dapat pulang berehat di rumah walaupun seketika.Makanan yang menyelerakan dan bilik yang selesa.Tapi aku ingatkan aku dapat pulang dengan tenang dan lega, masalah di UPM turut mengikuti aku sampai ke rumah. Adui la,sungguh seksa rasa, kadang-kadang menyesal amek subjek ********.Perangai setengah orang lebih teruk daripada budak-budak. Tak faham sungguh aku.Takpelah, nak berakhir dah sem nie, sem dpn akan lebih berhati-hati.

Inter menang lawan Chelsea baru-baru ini.Berbaloi tak tidur malam itu. Walaupun hanya satu gol tapi sangat penting kerana bola sepak adalah lebih daripada sekadar perkara rutin harian. Forza Inter.

Aku..
Kembali ke sini..
setelah pergi..
lamunan dulu
lambaian lampau
masa kini
merobek hati
memaku rasa
jejak itu
hilang bersama angin
hilang bersama debu

terjumpa sajak best sempena perlu menulis sajak berkaitan bahasa untuk Lim Swee Tin minggu depan.Sekarang ini nikmati dulu keindahan balik ke rumah.

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share