Wednesday, April 28, 2010

Yang Mana satu ?

Yup..diatas adalah beberapa jersey yang aku rasakan amat populor menjelang Piala Dunia nanti..Jadi yang mana yang paling cantik dan bergaya? Kalau nak ikutkan kepada sokongan, aku menyokong Itali tapi berdasarkan kepada pencapaian semasa, Sepanyol mempunyai kelebihan.Takpe, bab nie aku simpan dulu, sekarang kita bicara mengenai baju dulu. Warna merah cantik tapi logo sepanyol terlalu besar di dada tue. Biru ok jugak kan. Putih macam akan cepat kotor.Mengikut hati, aku berkenan kepada Argentina dan firasat aku mengatakan macam masuk je jersey tue dengan tubuh aku yang tidak berapa cantik ini. Fufufu.Walaubagaimanapun, akan membuat tinjauan nanti di Wakaf Che Yeh, takpun di Rantau Panjang. Itupun kena tunggu kawan balik bercuti dulu. Piala Dunia lambat lagi. masih sempat mencari duit nie.

Welches Welchen Welche

2 comments:

  1. h0k puteh atas skali tu smart..h0k merah bwh skali pun cun..angkut 22 br0..hehe =p

    ReplyDelete
  2. jaa - German smart jugok dop? Spain dok sgt la sbb lambang besar sgt tuh.Amek brazil ok gok tuh.

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share