Monday, May 10, 2010

Akhirnya

Dari hari jumaat lagi kat rumah nie tenet tak dapat.Rupa-rupanya terdapat kerosakan dekat server mane ntah. baru petang nie tenet baru boleh. Boleh lah aku menyambung aktiviti berfb, berblog dan 'download'. Nasib baik lah kawan-kawan aku ada iphone,boleh la jugak aku tumpang surf dkt iphone dorg.
Entry kali nie ringkas dan simple je walaupun banyak jugak benda nak sampaikan setelah 3,4 hari menyepi daripada dunia blogger nie.Apa-apa pun aku akan menyusun idea-idea tulisan dulu.
Dikesempatan ini aku ucapkan tahniah kepada pasukan Chelsea yang telah berjaya merangkul kejuaraan EPL. Berbaloi jugak lah tengok game 'last' semalam. Drogba hatrick dan Chelsea membelasah Wigan 8 gol semalam.

2 comments:

  1. 8 gol sapa?
    bijok guh..
    ak kurang bak2 bola mat saleh nih
    kalu selangor,tranung lawan aku tngok gop lah sipi2
    huhu

    ReplyDelete
  2. yong - doh bakpe mu tgk jugok selangor tuh? bukannya mu dok selangor pun.hahah

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share