Saturday, May 29, 2010

Better late than never

Satu ayat yang cukup klise, cukup menusuk jiwa kan.
Kira kalau terjemah kan, baik dapat jugak lah walaupun lewat daripada tak dapat langsung
Ayat nie bagi aku memang cukup dekat dengan hidup kita.

Sebagai contoh,

at least pergi naik haji sekali daripada tak pergi langsung kan

at least tengok jugak lord of the rings sekali kan daripada tak tengok langsung

at least tengok The Godfather sekali daripada tak tengok langsung biar pun filem tue dah berzaman tayang .

sekurang-kurangnya dapat jugak pergi Cameron Highlands atau Gentings Highlands sekali seumur hidup daripada tak pergi langsung

baik lambat daripada tak pergi langsung ke Pulau Langkawi

better late than never to own Apple products.At least in the end we own it somehow

better late than never to fly with Airasia.Cheapest airlines in the world, man.

better late than never to watch Friends, best sitcom ever.

better late than never for your football club to win Treble or be crowned Champions of Europe.(Inter now had won 3..hahaha)

so, in the end, better late than never to post a new entry or having a blog.hahahha

that's all for now

2 comments:

  1. sem dpn xde nk pakai iphone... tunggu jadi rm100 dulu lah..hehehhe

    http://ohserius.110mb.com/blog.php

    ReplyDelete
  2. roy - betul doh tue..aku nok tunggu jugok.hahah

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share