Wednesday, May 5, 2010

Jangan Lupakan

Selamat pagi kepada sesiapa yang baru bangun meskipun matahari dah tegak berdiri.Pada mulanya aku bercadang hendak bangun awal hari ini sebab mahu membuat sedikit kerja tapi godaan tidur teramat kuat menyebabkan terbabas bangun tengah hari. Kejap tadi aku blogwalking dan terjumpa satu blog yang ada lagu Nidji- Jangan Lupakan. Lirik dan lagu dia agak sedap didengar dan seperti lagu-lagunya yang lain, lirik yang betul 'catchy'. Jadi aku terus la mencari mp3 lagu tersebut untuk didengari dalam musim kemarau yang teramat panas sekarang ini.

Sebenarnya 'entry' kali ini aku malas nak menulis panjang-panjang. Jadi layan dan hayati lirik Nidji nie.Mana tahu boleh jadikan sumber ilham dalam pengalaman bercinta masing-masing.


Nidji - Jangan Lupakan

ku berjalan terus tanpa henti
dan dia pun kini telah pergi
ku berdoa di tengah
indahnya dunia
ku berdoa untuk dia yang kurindukan

memohon untuk tetap tinggal
dan jangan engkau pergi lagi
berselimut di tengah dingin dunia
berselimut dengan dia yang kurindukan

would it be nice to hold you ..
would it be nice to take you home..
would it be nice to kiss you..

memohon untuk tetap tinggal
dan jangan engkau pergi lagi
bernyanyilah na na na na na
bernyanyilah untuk dia yang kurindukan

would it be nice to hold you ..
would it be nice to take you home ..
would it be nice to kiss you..

jangan pernah lupakan aku
jangan hilangkan diriku
jangan pernah lupakan aku
jangan hilangkan diriku
jangan pernah lupakan aku
jangan pergi dari aku

2 comments:

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share