Sunday, May 2, 2010

Mahu masuk dalam blog Ben Ashaari


Ben, saya pun mahu masuk dalam bloglist terbaru ben.
Okey, jom selidiki sejarah blog nie.Ambo ore kelate jah tapi kuat doh merantau.hehe.Bukan kerja pun merantau belajar. Dah lame nie duk belajar sampai sekarang tak habis-habis lagi.hahah.Perak, Terengganu dan sekarang duk kat Selangor pulak.

Blog ini memulakan operasi tahun 2008, tapi tahun tue mula berjinak-jinak laa.Lama-lama mula la bertambah serius.Ambo boleh la dikatakan aktif berblog.Dalam sehari tue nak tak nak mesti nak tulis jugak satu entry.Tapi kadang-kadang tue bila dah takde internet, dalam seminggu pastikan jugak ada 3, 4 entry untuk blog nie.

baiklah ben.Rasanya tue je kot untuk blog list ben nie. Memang haraplah dapat masuk bloglist ben.Ben skang memang dah tergolong antara blogger terkenal. Bangga dapat baca dan ben ikuti blog saya nie.Sekian.Goten Tag

1 comment:

  1. salam ziarah (^_^)

    datang guling2 dari blog ben :)

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share