Tuesday, May 25, 2010

Santan..Kelantan..Mantan?

Bosan di waktu petang. Baru siap menaip. Lega sebab dah nak siap. Esok akan siap semuanya. Sementara merehatkan badan yang berpeluh bukan bersenam tapi cuaca yang sangat panas, bukak radio dan kedengaran lagu Sang Mantan Nidji. Aku sebenarnya pun tak tahu apa maksud sang mantan tue. Mungkin makna dia bekas kekasih kot. Siapa yang tahu bahasa indon sila jawab. Apa-apa pun aku saja letak lirik dia, agak mendalam la lirik diorang nie.

p/s entry ringkas mengisi masa petang sambil tengok one piece


Dulu aku kau puja
Dulu aku kau sayang
Dulu aku sang juara
Yang slalu engkau cinta
Kini roda telah berputar
Kini aku kau hina
Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara
Roda memang telah berputar

Mana janji manismu
Mencintaiku sampai mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku terpuruk sendiri
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Sakit teriris sepi
Ketika cinta telah pergi
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan
Mana janji manismu
Setia sampai aku mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku jatuh dan sendiri


Mana janji janjimu

2 comments:

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share