Saturday, May 1, 2010

Selamat Hari Pekerja



Selamat hari pekerja kepada semua pekerja di Malaysia dan seluruh dunia. Aku pun turut menyambut hari pekerja hari ini dengan menonton tv di pagi hari.


Apa kaitan hari pekerja dengan gambar di atas? Aku rasa tak ada pun cuma ingin menghangatkan lagi kes yang memang dah tersedia hangat-hangat sekarang di Malaysia.Aku juga terjumpa sticker kereta yang baru, yang gempak.


Saya tak bawak lagu,jangan tembak saya..bang polis

Jangan tembak kepala saya..umur saya lebih 15 tahun

Ok jugak kan sticker macam nie kalo letak kat cermin belakang kereta.Bukan sahaja memperingatkan diri sendiri tapi juga kepada orang lain khususnya polis2 peronda. Nak lagi nampak biar sticker nie 'glow in the dark gitu'.Senang la kepada anak-anak muda yang lepak tengah-tengah malam tue bila memandu kan.Selamat sikit.Mak bapak kat umah pun lagi tenang bila kereta anak ada sticker nie. Tak rasa takut polis ter'tembak' anak dorang.

Aku kena berhenti dah nie.Kang tak pasal-pasal ada je orang beruniform datang umah aku.Sekali budak-budak pengakap daa.hahaha.Apa pun sekian dulu.

Goten Morgen

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share