Monday, June 14, 2010

Memang hangin macam hitler

Pagi nie bangun-bangun, aku bukak la tv. Sebab nak tengok Lakers lawan Celtic. Gagahkan diri juga bukak mata biarpun semalam agak lewat tidur selepas tengok team Jerman lawan Australia. Pastue, sambil-sambil tengok tv, aku pun bukak la blog.Saja jalan2. terbaca pulak satu post nie.Kira ok la, tapi ada satu line dia memang rasa terbakar. Yang lagi nak sakitkan hati, bila baca bab komen.


kelantan can go suck my dick
the anus of semenajung malaysia
menang piala pun tidak perasan RED WARRIOR. budget MAN U. podah makan kopok cecah taik la woi!
Selangor baru macam MAN U + LIVERPOOL
ada history. kelantan ada history of violence je. bakar kerusi, meja, binkai pintu, mangkuk tandas, kon plastik dan spender lusuh
podah cit la woi
team baru nak naik macam Chelsea blagak macam fanat! dulu masa gua dok johor lagi gua dah panas ngan kelantan. datang Larkin je mesti nak gaduh
ada ke negeri lain gaduh macam kelantan?
bullshit ah.. dah la team kuda tua. pegi mampos! RED WARRIOR NENEK KAO

yang benar
JOHOR


Memang sakit hati.Memang terbakar. Nama blogger yang tulis nie Obefiend Weiland dan aku jumpa post nie kat sini...


Bila habis baca rasa nak tembak je mamat nie. Tak kira lah dia tua ke muda. Ingat tempat mak dia ke nak kutuk negeri lain. Aku tak penah kutuk negeri lain kuat-kuat. Kalau nak kutuk  pun biar berasas. Dah rasa nak jadi macam hitler. Kalau aku jumpa dia nie memang aku belasah la.Nak rasa orang kelate gaduh? boleh laa. Apa ingat orang johor tue baik sangat? (minta maaf kat sesiapa orang johor)


Malas aku ulas lagi. Kang tak pasal kena orang lain pulak. Asasnya, cakap guna otak. Dah macam tak matang pulak aku bebel kat sini. Takkan sebab blog pun nak hangin kan. Mampuh mu.


Semalam memang best. Tengok team jerman belasah 4 gol kosong ke atas Australia. Dah macam askar jerman tembak 4 kali kat kanggaru. Passing, finishing Jerman memang world class. Sepatutnya banyak gol lagi dapat.

3 comments:

  1. Aloh, mane2 pn same je...Aku johor rilek je..mbe aku ramai2 sume kelantan..tganu..boleh je campur..ke guane li?

    ReplyDelete
  2. ainul - betul doh tue nol.ore lain boleh jah campur, takdop pulok nok kutuk2 negeri masing-masing.Nie kutuk tok ingat dunia.Dia bajet dio hebat kot

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share