Thursday, June 3, 2010

Mutiara

Aku pun tak tau kenapa nasib aku sekali malang kalau berkait dengan bas mutiara.hari nie sekali lagi nasib aku menimpa bila naik bas mutiara dtg ke kl.dah la buruk,lambat,sempit pulak tue. sakit semua bdn naik mutiara.dulu pun sama jugak jadi macam nie.aku ingatkan mutiara ok la tapi rupanya tak.tapi nape la aku masih beli bas mutiara aku pun tak tau.padahal byk lg bas lain yang best.mahligai best.ebudaya ke.
Tadi aku tengok bas sani n ekspress durian burung takde orang pun naik.lepas nie memang tak naik dah la aku bas mutiara.Padan muka mutiara sbb dah hilang seorang pelanggan.

1 comment:

  1. Mutiara, nama je best..Servis cam hampeh...

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share