Sunday, August 29, 2010

Yakin Kepada-Nya

Kita hanya Hamba Allah yang hina
Aku yakin dengan kebesaran Allah
Allah Maha Penyayang
Allah Maha Adil
Allah Maha Pengampun
Aku redha dengan segala yang Allah turunkan kepada ku
Aku berserah segalanya kepada Nya
Dari Nya aku diciptakan
Kepada Nya aku akan kembali
Aku hanya mencari keredhaanNya
Aku akan terus berharap yang terbaik
Aku percaya Allah tak akan menghampakan aku
ganjaran akan datang di dunia, di akhirat
Tak kisah satu dunia membenci
Yang penting Allah tidak membenci
Allah sama sekali tidak akan membenci
akan sentiasa mencari keredhaan Nya
akan selalu mengingati Nya
setiap perkara akan selesai
cepat atau lambat itu terserah
ketenangan hakiki adalah kepada Allah
Allah akan sentiasa membantu
Allah sentiasa ada di sisi

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share