Tuesday, October 19, 2010

Sekarang sudah tak guna WDJ owner..dah jadi ex

Minggu lepas aku ada cakapkan aku ke PP.So, bila dah balik semula ke KL/Sel nie dah berubah la hidup aku. Berubah macam mana? Berubah sebabnya WDJ sudah tiada lagi. WDJ sudah kembali ke KB. Sekarang aku akan mula menggunakan DAS. Warna merah juga sudah digantikan dengan biru. Jadi nick WDJ owner mungkin tidak boleh digunakan dah lagi.selepas ini sedang memikirkan nick baru. DAS owner? Nak kata Das Auto tak salah tapi semacam meniru iklan Wolkswagen pulak kan tapi Das Auto sebenarnya bermaksud 'The Car'.Das itu berfungsi sebagai article atau determiner atau specifier. Sedikit ilmu german dan syntax disitu. Apa-apa pun, sangat berterima kasih kepada WDJ yang telah banyak berjasa sepanjang 3 tahun di UDM, setahun lebih di UPM ini.Aku tahu WDJ tidak secantik kereta lain, tidak sepower kereta lain tapi ianya masih banyak berjasa. Meskipun banyak perkara tak manis berlaku tapi itu semua ditutup dengan perkara manis yang aku dan WDJ lalui bersama. Terima Kasih WDJ. Sekarang DAS pula akan menabur bakti di sini. Dan dengan DAS, membuktikan lagi bahawa aku bangga jadi anak Kelantan.huhu
WDJ menjadi kenangan sudah kembali ke KB.

2 comments:

  1. sedih jugk aku dgn pemergian das ni, xpe, org kate sirih pulang ke gagang... xpo lie, nk jadi red warrior ni x semestinya paka keto meroh.. red warrior ni lahir dari semnagt cintakan seseorang... eh, cintakan tanah tumpah darah, konteks negeri laaaa.

    ReplyDelete
  2. oloh, saloh... wdj!

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share