Monday, December 27, 2010

lagi pasal indon bangang



Punya le kecoh media Indon sampaikan pemimpin tertinggi dia pun bunyi gak pasal laser. Hey Indon batak sekalian, terima la hakikat kekalahan semalam. Bukannya Piala Suzuki tue dah tertulis nama Indon'Celaka'. Macam besar sangat perihal laser nih. Orang lain main dengan mercun takdak bunyi apa-apa pun. Tak mati pun kena laser dkt perut tuh.
Dan ada juga peminat Indon beri amaran jaga-jaga dekat pemain Malaysia apabila main di kampung halaman dia rabu nanti. Amboi..siap bagi ugutan lagi. Aku nak bagi cabaran juga kat Indon jugak..Kalau Indon rasa power sangat, jom la bertandang ke Stadium KB..Baru kamu boleh rasa macam mana penangan bola sepak Malaysia. Apa..ingat stadium Bung Karno je hebat haa?

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share