Thursday, December 16, 2010

Lepas sorang, sorang pulak..agaknya jadi macam fairytale pulak ke?

Aku duk blogwalking sekejap tadi dan mendapat tahu bahawa Marion akan melangsungkan perkahwinannya dengan anak lelaki SM Nasamudin esok. 17 Disember. Sebelum nie kita semua dah tau pasal perkahwinan adik perempuannya yang gila meriah dan memang tak masuk akal rakyat jelata. Aku tau pasal majlis tue pun sebab heboh dalam FB. Zaman sekarang senang, nak cari pape masuk je dalam FB. Berbalik pada perkahwinan Marion nie, sekarang nie Marion jadi pengacara E! News asia dan daripada blog juga, aku dapat tahu yang hanya E! News sahaja diberikan keutamaan untuk menyiarkan majlis perkahwinan mereka. Rangkaian TV lain harap maaf lah ye.Takpe, mesti akan tersiar jugak dalam youtube takpun dalam FB. Marion dikatakan sudah 2 bulan masuk Islam.Hmm.jangan jadi macam Maya Karin sudah la ye.Semoga Berbahagia lah Marion.Aku mula-mula ingatkan Marion nie baya-baya aku tapi sudah 29 rupanya.Memang dah patut kahwin pun. Melepas la pulak bujang-bujang di Malaysia nie. Tapi, memang hanya dalam mimpi lah nak dapatkan isteri macam Marion nie. Susah woo.Sebelum kahwin pun susah nak tackle, selepas kahwin pun susah nak jaga. Mana taknya, kalau dah cun melecun macam Marion tue mesti ada je anasir-anasir luar kan.



Tapi daripada gambar2 diatas memang bagai pinang dilaser 2 lah.Bukan calang-calang orang pengantin lelaki tue. Pewaris Naza World lagi tue. Kira dua-dua menepati citarasa lah kan.Lelaki pun hensem. Yang perempuan pun cantik.
Takpelah Marion, semoga berbahagia ye.
Kecewa pulak lah, dulu nak tackle si Alizee tapi dia nie jauh sangat duduknya, Perancis sana. Bukan nak pergi Paris, nak pergi Indon pun aku tak mampu. Sampai dah terberanak pun si Alizee. Tapi dah jadi mak orang pun maintain lawa je Alizee nie.nie gambar latest dia.
Stail rambut dah lain sket.Tapi takpelah. Kurang dah jugak dengan perkembangan Alizee nie. Pergi mana agaknya.
Takpe, sekarang dah ada orang baru untuk digilai. Dan aku rasa bukan aku sorang je yang menggilai orang nie. Ramai lagi orang lain yang turut sama berpendapat dengan aku. Nak minat ngan Maya Karin , dah jadi janda. Ngan Fasha, perangai pulak macam tak elok sangat. Fazura? lagi lah, siap naik mahkamah lagi dulu. Jadi sekarang nie yang memang dari muka cun pun kita tau innocent adalah Lisa Surihanie.

kan ayu sopan je Lisa pakai tudung tue. Mohon la hati dia untuk terbuka pakai tudung untuk selama-lamanya lepas nie. Best ke tak ek Siri Tudung Ekspress tue? Aku tak tau siaran dia pukul berapa, kalau tau memang dah tengok dah.Semata-mata nak tengok Lisa.hahaha.Aku tengok filem Zoo, lakonan Senario dan Lisa pun sebab nak tengok dia je. Filem Zoo tue macam filem tak siap je.Tapi tak mengapa sebab ada Lisa jadi aku tonton la walaupun kadang-kadang bengang dengan lawak bodoh Senario.
Lelaki yang tak tergoda tengok gambar nie sila check balik ye

2 comments:

  1. lisa memey comey pon..aku pon minat gler dia kot...and zoo memg cte ngaruk pon... haha

    ReplyDelete
  2. mimi - sokong seratus percent.hahah

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share