Friday, December 31, 2010

Setengah jam terakhir sebelum 2011..terima kasih.

Setengah jam lagi maka berakhirlah tahun masihi 2010 dan melangkah masuk lah kita ke tahun masihi 2011. Dalam tahun ini, pelbagai perit jerih dirasa, pelbagai pengalaman ditimba, bermacam tempat diteroka, beraneka ragam orang diketahui. Apa yang boleh aku katakan mengenai tahun 2010 ? Bagi aku tahun ini macam naik roller coster. Ada tinggi, ada rendah. Ada pahit, ada manis. Yang pahit aku akan jadikan teladan. Yang manis aku akan jadikan sebagai kenangan.Apa-apa pun terima kasih kepada semua. Aku berterima kasih kepada Allah kerana masih dipanjangkan umur aku. Terima kasih kepada kedua ibu bapa aku yang sentiasa menyayangi aku serta kepada adik beradik aku yang aku sayang selalu. Ucapan terima kasih juga kepada si Dia yang sentiasa ada bersama dan mengenalkan aku apa itu cinta dan persahabatan. Kepada kawan-kawan aku, aku berterima kasih diatas segala jasa, budi yang tidak terhingga. Aku tidak akan lupakan semua, kawan di sekolah Faris dulu, UTP, UDM dan UPM. Terima kasih kepada semua kerana mengajarkan aku erti kehidupan.Semoga apa yang aku pelajari pada tahun ini dapat aku gunakan pada tahun depan.Serta semoga tahun depan akan menjadi lebih baik daripada tahun ini. Apa yang dapat aku katakan pada tahun ini, aku sudah boleh memaafkan diri sendiri dengan lebih baik. Sekian.
Selamat Menyambut Tahun 2011

p/s--tarikh yang ditunggu pada tahun hadapan..11.11.11...sape nak kahwin sila book cepat tarikh tue.

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share