Tuesday, December 7, 2010

Toyol dah kena tangkap

Toyol pakai cermin mata di Selangor kena tangkap dah. Sebelum nie toyol nie kuat sangat mencuri. Sekarang dah kena tangkap. Harapnya penangkapan toyol nie akan takutkan orang lain tapi rasanya penangkapan toyol berwarna merah nie hanya nak sedapkan hati orang lain je. Nak bagi orang rasa selesa sebelum mencuri secara besar-besaran tahun depan.

Kat KB hujan balik setelah cerah seketika semalam. Apa yang boleh dibuat dalam hujan ini? Niat mahu bermain badminton. Serampang 2 mata. Sambil isi masa , dapat juga bersenam keluarkan peluh. Malangnya raket badminton tak tau hilang ke mana. Hanya ada raket member. Main je lah setakat boleh.

Hujan-hujan ini masa lebih banyak dihabiskan depan laptop. Surf, men game, tengok citer. Sekarang mula bergiat-giat tengok burn notice. Mula layan kat FOX tv. Lama-lama macam best jugak. Citer pasal seorang pengintip yang telah ditamatkan kontrak oleh majikan dia.Jadi dia terpaksa buat kerja macam-macam nak bagi digajikan balik dan dalam masa yang sama dia dan teman wanita serta kawan dia jadi robin hood gitu. Agak best la.

Sekian coretan ringkas tengah hari. Nak pergi hidupkan kereta yang dah beberapa hari tak hidup. Takleh bagi lama sangat tak hidup nanti bateri kondem.Chow

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share