Monday, January 17, 2011

Alhamdulillah..300 sudah

Hari ini boleh dikatakan hari yang bersejarah bagi blog nie. Sebabnya, hari ini blog ini sudah mempunyai follower yang ke 300. Dan follower yang ke 300 tersebut adalah...

Klik untuk ke blog Yatt

Terima kasih kepada Yatt. Terima kasih juga kepada semua follower blog ini. Aku akui blog aku tidak sehebat Ben Ashaari yang mempunyai rating yang tinggi, tidak jugak secantik blog Hanis Zalikha yang follower dia beribu-ribu. Ribu-ribu bai, aku nie baru je jejak 300. Jauh lagi perjalanan nak kumpul ribu-ribu tue. Tapi dengan usaha tidak mustahil kan. Banyak lagi langkah yang aku perlu ambil dalam memperkenalkan blog aku nie kepada dunia blogger di luar sana. Sekarang nie tak mustahil pun nak dapatkan follower ramai-ramai. Tapi yang penting sekali, isi dalam blog itu juga perlulah bagus kan. Tak guna juga follower ramai-ramai tapi tuan punya blog hilang ntah ke mana. Apa-apa pun terima kasih kepada semua pembaca blog ini. Diharapkan akan sentiasa mengikuti dan membaca blog yang tidak seberapa ini.

Menjejaki kembali kewujudan blog ini. Pada asalnya blog aku nie sekadar ditubuhkan untuk mengulas cerita-cerita berkaitan dengan bola sepak terutamanya pasal Inter Milan. Jika pembaca dan pengikut blog ini lihat dalam bahagian arkib, tulisan-tulisan terawal aku memang berkaitan dengan bola sepak, baseball dan kadang-kadang basketball. Masa tue memang banyak cakap omputih lah. Sekarang nie dah agak kurang guna omputih. Aku kena juga cakap omputih lepas nie. Bukannya apa, untuk memperbaiki lagi omputih aku nie. Bila aku tulis dalam omputih, boleh la pembaca dan pengikut blog nie tegur, betulkan mana-mana yang salah. Bahasa Inggeris aku tidak lah power mane pun. Nama je mahasiswa jurusan bahasa inggeris tapi speaking, pronounciation serta writing aku masih banyak perlu diperbaiki. Tapi kita kena sentiasa perbetul bahasa kita kan?

Sekali lagi, aku mengucapkan terima kasih kepada semua. Semoga terus beri sokongan dan bantuan kepada aku selaku tuan punya blog ini. Sekian.

ps..Lepas ini target setengah ribu pula.

3 comments:

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share