Tuesday, January 4, 2011

Diana Danielle jatuh daripada apartment

Diana Dianelle cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan . Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

Diana: Terima kasih, anda telah menolong saya…
Lelaki Inggeris: Sama², tapi anda harus membalas budi..
Diana: Bagaimana?
Lelaki Inggeris: Tidur dengan aku….
Diana: Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki Inggeris: Baiklah kalau begitu…

Lelaki Inggeris itu melepaskan semula Diana.

Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut Diana.

Diana: Terima kasih, anda telah menolong saya..
Lelaki Perancis: Sama-sama, tapi anda harus membalas budi..
Diana: Bagaimana?
Lelaki Perancis: Tidur dengan aku…
Diana: Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki Perancis: Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu…

Lelaki Perancis itu melepaskan semula Diana.

Dari tingkat 50, 40.. dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap Diana.Diana mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut.

Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut Diana itu.
Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, Diana terlebih dahulu berkata-kata…

Diana: Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda..
Lelaki Arab: Astaghfirullah… (lalu melepaskan semula Diana
kerana terkejut..)


p/s kisah ini adalah sekadar jenaka semata-mata tiada berkaitan yang hidup atau yang telah mati. Kisah ini sekadar menunjukkan realiti kehidupan yang tersirat dalam masyarakat kita zaman sekarang.

8 comments:

  1. setuju2 :)
    susah nak cari org yg baek mcm kite kan..hehe

    ReplyDelete
  2. citer x abis lagi..
    last skali ada sorang mamat melayu macho yg tangkap Diana kan??? kui3

    ReplyDelete
  3. _s1t1 n0rb@1t1_ - tepat sekali

    rossoneri - hahah.citer ringkas buat senyum sket bro.

    n@jwamz - bagi hiburkan hati sket

    kyo_9 - haha.sape mamat melayu tuh? diana pun dengar dah single skang nieh.hahaha

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share