Saturday, January 15, 2011

Kondom Pak Menteri

 Ada seorang Menteri nie, dia baru je berkahwin dengan seorang anak dara yang cantik manis. Disebabkan perbezaan umur , pak Menteri nie tidak mahu mendapatkan anak kerana bimbang, dia akan mati sebelum sempat lihat anaknya masuk sekolah menengah. 
tak pengsan perempuan kalau tengok kondom besar tue.hahah

Pak menteri ini pun pergi la mengadu pada seorang doktor yang berkaitan. Doktor tersebut mendengar cerita pak menteri tadi dan dia suruh pak menteri tadi pakai kondom bila nak bersama isteri mudanya tue. Doktor cakap cara itu paling senang, cara lain susah dan memakan kos yang tinggi. Disebabkan pak menteri nie kedekut dan tak nak hilang isteri mudanya, dia pun bersetuju untuk pakai kondom. Sebenarnya pak menteri nie jakun, dia tak pernah pun pakai kondom sebelum nie dengan bini lamanya.

Selang setahun dua kemudian, pak menteri ini datang sekali lagi berjumpa dengan doktor tersebut.

"Doktor, doktor kata kalau pakai kondom, isteri saya tak boleh beranak, tapi selepas saya pakai, dia beranak juga, dapat kembar lagi."
 

Doktor berkenaan menjadi pelik lalu dia bertanya kembali kepada pak menteri tadi:
"Pakcik pakai kondom itu betulkah caranya?"


Jawab Pak menteri:
"Saya pakai betul pada tempatnya, cumanya saya ini kan orang Islam, bila saya tengok kondom itu tidak bersunat,saya pun sunatkanlah (khatankan)..."


Doktor tadi kemudianya termangu sendirian memikirkan kejakunan pak menteri tadi. 


p/s cerita lawak kelakar yang tidak ada kaitan dengan mana-mana individu samada masih hidup ataupun telah meninggal dunia. Sekadar pengisian waktu tengah hari hujung minggu.

7 comments:

  1. yg ni pasti pak menteri lantikan x bertauliah, sek. x abis lg. he3

    ReplyDelete
  2. hehehehehehehe sarcastic gituuuu haha

    ReplyDelete
  3. boleh ke kate suke hti..heeee
    ish3..
    sensored....

    ReplyDelete
  4. hahaha.. jakunnye.....

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share