Wednesday, August 10, 2011

Lazy Wednesday

Seperti yang ada dalam tajuk di atas, Rabu memang hari yang sangat malas.Hari Rabu adalah hari yang ditengah-tengah dalam satu minggu.

Satu yang aku suka pasal hari Rabu adalah, mungkin sekadar kebetulan, tapi dah banyak kali berlaku, bila je hari Rabu, trafik dalam bandar KB seakan berkurangan sedikit, berlainan dengan hari-hari yang lain.Mungkin kat bandar lain , mungkin hari yang lain.

Tapi, secara seriusnya, Rabu adalah satu hari yang sangat tak produktif.

p/s..mood sangat malas jadi tulis pun macam orang pemalas

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share