Friday, December 2, 2011

Masuk Disember

Mula-mula sekali kena ucap syukur sebab dah berjaya masuk Disember. Bulan 12 nie petandanya dah nak tamat tahun masihi 2011. Lagi 30 hari maka akan melangkah masuklah ke tahun 2012. Masuknya bulan 12 ada 3 benda yang aku akan tempuhi ;

  1. hujan dan hujan
  2. presentation
  3. persiapan untuk final exam
tambahan untuk yang diatas lagi, sibuk nak menyiapkan FYP dan tugasan2.Sibuk dengan "kerja luar" lagi.Bola sepak pun semakin rancak.Kat Eropah dan di Malaysia. Duit pun jadi macam air hujan, senang je kuar tak reti-reti nak berhenti.Tapi satu benda yang suka sama dengan disember dan hujan, banyak je tidur sebab malas nak keluar.Kena berjaga-jaga juga sebab tak mahu demam hinggap. 

Apapun, selamat datang Disember.Bulan penutup..Selesaikan azam tahun 2011 sebelum buat balik azam tahun 2012.

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share