Tuesday, December 27, 2011

Penghujung 2011

Lagi 4 hari kita semua akan melangkah masuk tahun 2012.Segala macam peristiwa yang berlaku pada tahun ini dan seperti biasa, diharapkan tahun depan segala macam peristiwa lagi yang akan berlaku akan memberikan kita segala macam rasa dan kepuasan. Tapi, satu nya peristiwa yang akan ditunggu pada tahun depan adalah hari mengundi.Satu lagi yang aku tunggu adalah hari konvo. jika tiada aral melintang atau apa-apa perkara bodoh yang berkaitan dengan server UPM, aku jangka aku akan tamatkan pengajian tahun depan. Mungkin dalam bulan 7 atau 6 macam tue. Tetapi sebelum tue perlulah menyiapkan segala kerja dan mendekatkan diri dengan buku untuk hadapi peperiksaan awal bulan jan nanti. aku nie tak pandai pun, berharap agar semua lepas sudah.asal tak kena repeat sudah.tak berbaloi orang kata. ada setengah orang nie , memang sangat pentingkan markah, boleh jugak dianggap gila markah ataupun tamak markah.Aku tak percaya pun dengan gred yang diadakan oleh universiti nie. Kalau kau dapat a dan aku dapat b atau d sekalipun, tak menentukan untuk subjek itu kau lebih handal dari aku, mungkin kau bawak towol atau kau hafal satu-satu tapi bila kena tanya secara oral tentang apa-apa konsep gagap macam budak tadika nak menjawab jadi kemana nya A atau B kau tue. Kebanyakkan pensyarah sekadar buat je soalan peperiksaan dan tak semestinya soalan yang ditanya tue betul-betul meliputi semua yang diajar atau keseluruhan subjek yang belajar. Tapi itu sekadar dari pandangan aku la, pandangan orang lain mungkin berbeza pulak kan.
Ok lah, sekarang masih lagi bercuti di rumah. Menikmati waktu rehat dengan sebaik-baiknya sebelum kembali menggalas tanggungjawab sebagai seorang pelajar balik. Selamat melangkah ke tahun 2012

p/s..baru diketahui bahawa No Ordinary family hanya ada satu season dan mungkin tidak akan disambung untuk musim kedua.cesss

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share