Wednesday, February 1, 2012

Bulan 2

Februari dah masuk.Kejap je habis bulan januari tahun nie.Rasa macam baru semalam masuk tahun 2012,tapi sekarang tengok2 dah masuk bulan 2.Apa pun semoga bulan ini lebih baik daripada bulan yang lepas.Bulan 2 nie menjanjikan lebih banyak aktiviti.Dan bulan ini juga menandakan akan melangkah masuk ke semester terakhir di Serdang.Lega.tak sabar rasanya nak tunggu bulan Jun pulak sebab itu adalah bulan terakhir sebagai undergraduate.Dan bila bercakap pasal nak masuk semester baru nie, mesti semua duk cakap pasal result kan.Aku tak hirau sangat dah pasal result nie. Yang penting selagi dapat duduk sudah, grade tak menentukan kedudukan pun. Asal dapat habiskan sudah.Kalau orang lain nak kejar gila-gila grade tue silakan.Dan satu lagi perkara pasal bulan 2 nie adalah kalendar bola sepak akan terus terisi.kat bawah serba sedikit planner untuk bulan 2 nie

  • 11hb kelate lawan ganu di KB
  • 14hb Selangor lawe kelate di Bukit Jalil
  • 18hb Kelate lawe Sarawak di KB untuk Piala FA (nampaknya pergi lambat la serdang nanti)
  • bermula 15hb, second round knockout stage Champions league bermula
  • 23hb dikatakan Yusri akan nikah dengan Lisa Surihani ( yang nie memang banyak berkait dengan peminat bola sebab ramai yang kecewa dengan pilihan Lisa yang cute miut tue)
Setakat tue dululah.Aku pun mana hafal sangat semua jadual bola untuk bulan nie. Aku ingat yang penting-penting je.Sekian

1 comment:

  1. peminat bola tegar!!

    selamat semuanya di bulan 2 ini.. Hihi

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share