Monday, April 23, 2012

Bola Tenis utk Bola Sepak




Nie trend terbaru utk perlawanan bola sepak..Lempar bola tenis..Mau berenti lama nie..Kalau kat negara kita bleh jugak praktik benda nie..Utk fair play kan..Kalau nampak gaya macam match tue nak menang dah, pakat ramai2 lempar bola tenis masuk dalam padang. Tak skt pun kena bola nie..kalau sebelum nie membazir je lempar air, botol air, keropok, mercun.Lempar bola tenis nampak macam moden sket.molek lempar bola tenis sabtu nie Malaysia lawan Sri Lanka.Skuad Rajagopal buat perlawanan persahabatan kat s.alam..aku pun pelik malaysia acapkali buat friendly ngan india, sri lanka..mungkin rajagopal nak jumpa sedara mara dia kot.mana la tau kan..apa-apa pun sabtu nie aku nak beli bola tenis banyak2..

1 comment:

  1. hehehe... mau sakit pinggang menonggeng amik bola tenis..:-)

    ReplyDelete

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share