Sunday, May 20, 2012

Penutup Piala FA 2012

sometimes you don't have to be the best to win the games..


kalau nak summarize benda yang jadi kat bukit jalil semalam, macam ayat kat atas la aku boleh katakan.Jaringan penalti Muhammad Ghaddar cukup untuk membuat peminat Red Warrior yang membanjiri stadium bukit jalil semalam gegak gempita. Walaupun ada ketikannya Sime Darby mempunyai peluang untuk menyamakan kedudukan namun Kelantan berjaya mengekang asakan seterusnya menjulang Piala FA. Semalam Hampir keseluruhan stadium adalah penyokong Red Warrior.Ya, permainan semalam tidak lah menarik berbanding perlawanan sebelum-sebelum ini. Tapi kita perlu pragmatik, dalam mengejar satu-satu piala, kadang-kadang bermain cantik sahaja tak guna, asal dapat gol, asal dapat bertahan sehingga wisel penamat, itu sudah memadai. Lihat saja Chelsea semalam, Bayern lebih banyak peluang tapi akhirnya , Drogba juga juara selepas menang penentuan penalti.Inter pada 2010 pun sedemikian. Jadi , tak pelik jika selepas ini ramai yang akan mengejek Kelantan hanya menang penalti, aku tak kisah, tuah orang kata, sekurang-kurangnya tuah dapat menang jugak.Aku ambil tuah dalam bola sepak setiap masa untuk ke stadium bukit jalil kerana pasukan Kelantan badi apabila bermain di sana.Apa-apa pun tahniah buat pemain-pemain Kelantan. Orang paling gembira semalam pasti TSAM..tahniah juga buat penyokong red warrior yang datang memenuhi stadium semalam. Kelantan Juara Piala FA 2012

1 comment:

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share