Saturday, May 5, 2012

Samsung Galaxy S3


Aku bukanlah seorang yang gila gadget..Boleh tengok kepada hp aku pakai..Tapi sekali sekala bila ada benda baru yang kuar, terliur jugak tengok. Sebelum nie member aku duk offer galaxy note..iphone tue memang dah lame berkenan. sekarang pula aku duk tengok galaxy s3 yang baru dilancarkan. aku dah pakai dua telefon samsung, walaupun hp aku murah je tapi aku boleh katakan yang samsung memang berbaloi. Dan daripada review yang dikatakan mengenai samsung galaxy s3 nie, ia satu lagi smartphone yang akan membuatkan pencabar-pencabar samsung yang lain terpaksa memerah idea lagi..Seperti yang aku katakan sebelum nie, aku bukanlah seorang yang gila gadget jadi aku tak berapa pasti sangat dengan function, os, dan apa-apa lagi yang berkaitan dengan smartphone. Yang aku pasti, sekiranya satu masa aku pakai smartphone, smartphone tersebut akan menjadi satu alat yang cukup-cukup berguna dengan kalau boleh semua function yang ada dimanfaatkan untuk kegunaan seharian baru lah tidak rugi kan.Kalau hp setakat guna untuk call dan sms, aku tetap katakan yang nokia 3310 adalah hp yang terbaik dalam generasinya..Apa-apa pun, galaxy s3 nie akan masuk dalam list impian aku.semoga satu hari nanti mampu dan berhak untuk pakai hp sebegini.

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share