Sunday, July 15, 2012

Doa

Doa..penghubung antara hamba dengan sang pencipta.Doa senjata paling kuat bagi umat islam. Doa bagi ketenangan. Doa bagi harapan. Doa bagi kelegaan. Doa adalah segala-galanya.
Dan setiap hari, umat islam wajib berdoa. Samada termakbul atau tidak doa itu adalah hak bagi Sang Pencipta yang maha mengetahui segalanya. Kita hanya mampu berdoa dan berusaha dan berserah pada qada dan qadar.
Doa adalah segala-galanya..dan aku berdoa setiap hari untuk menjadi yang lebih terbaik dan semoga aku mendapat yang terbaik.Aku tak nampak apa yang ada dihadapan. Aku tak mahu melihat pada yang dibelakang. Aku hanya berdoa pada masa sekarang.Semoga apa yang akan diturunkan, adalah terbaik untuk aku, untuk semua orang dan mendapat keberkatan daripadanya.

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share