Tuesday, January 15, 2013

Miss Sharifah SW1M

Kecoh pasal Kak Pah , Bavani (atau Bawani? aku kurang pasti ejaan tepat nama dia) dan UUM.Mulanya aku sendiri pun tak pasti apa yang berlaku.Dan yang lawak lagi kat hujung-hujung tue bleh siap tawarkan Galaxy Note.Gile banyak duit kerajaan.

Kak Pah nie nampak macam power speaker tapi lemah jugak ye depan ngan siswa.Kesian.Ataupun Kak Pah tengah kumpul suara nak masuk jadi calon? Mungkin nak masuk Puteri atau Wanita UMNO nie.Eh..bukan dah masuk ke?

UUM pun satu, kesian jugak..Satu lagi yang penting Kak Pah, paling penting la, tak payah la nak cakap lebih-lebih binatang la, negara itu ini la, pakai tudung lu Kak Pah ye.Tue je.Paling penting.Yang lain-lain pasal dia cakap tue aku rasa dah ramai kot yang ulas jadi aku sekadar nak ingatkan yang itu satu je. Mungkin Kak Pah terlalu excited sampai terbukak tudung kot.

Tahniah Kak Pah kerana berjaya cari publisiti. Tahniah juga UUM kerana menjadi U yang ramai orang benci. Pasni ramai la budak tak mau pilih UUM.Mungkin siswa-siswi yang hadir program tue pun kena paksa gamaknya

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share