Friday, February 1, 2013

1 Februari, Hari Marah


Kisah Gadis Pertama
Baru bawak Satria Neo dah nak berlagak.Adik ooiii.Baru Neo okey? Bukan BWM 3 Series mahupun Mercedes Benz. Kita semua nie semua bayar cukai jadi jalanraya yang Kerajaan BN yang PM Najib kita uar-uarkan nie sangat bagus adalah milik semua.Oleh sebab yang demikian, jangan la nak tunjuk lagak tak nak bagi signal dan tak nak mengalah. Cik Adik oii, semua orang mahu cepat jugak. Dah la tak nak mengalah, dia yang paling lewat.Lepas tue bukannya nak angkat tangan tanda terima kasih. Pakai cermin mata hitam. Moga-moga ditemukan dengan lelaki yang pandai ubah sikap tue. Kalau di jalan raya pun dah macam tue, kat umah dan tempat-tempat lain memang tak dapat nak dipastikan

Kisah Gadis Kedua
Yang ini lagi sempoi..Naik MyVi tapi lagak macam bawak Hummer. Tempat parking kereta tue cik adik oiii, orang dah ukur cukup-cukup dah untuk ukuran kereta-kereta yang dijual di negara kita nie. Yang cik adik pergi makan sampai separuh tue kenapa? Ini mesti yang jenis amik lesen kereta JPJ tak tengok skil tapi tengok pada rupa saja. Kalau cik adik bawak Alphard Vellfire atau Lori 3 tan, tak kisah la sangat nak amek parking 4 petak sekali pun tapi yang menjadi masalahnya sekarang, bawak Myvi je.Myvi okey!


Jadi cukup lengkap hari pertama dalam bulan Februari memarahi 2 buah kereta yang memang selalunya dipandu oleh golongan wanita. Esok nak letak downpayment, beli moto.Senang, cepat, jimat. Selamat petang

No comments:

Post a Comment

berkata-kata lah sesuka hati....

Jom Share